Alternative Dispute Resolution
In the event of a dispute, we inform that the customer can use the alternative consumer dispute resolution entities mentioned below.
Direção-Geral do Consumidor
https://www.consumidor.gov.pt/
Online Dispute Resolution
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
As an alternative, customers can also contact the following centers.
Centro Nacional de Informação e Arbitragem de Conflitos de Consumo
https://www.cniacc.pt/pt
Centro de Arbitragem de Conflitos de Consumo do Distrito de Coimbra
https://cacrc.pt/
Centro de Arbitragem de Conflitos de Consumo de Lisboa
http://www.centroarbitragemlisboa.pt/
Centro de Arbitragem de Conflitos de Consumo da Região Autónoma da Madeira
https://www.madeira.gov.pt/cacc/
Centro de Informação e Arbitragem do Porto
https://www.cicap.pt/
Centro de Informação e Arbitragem do Vale do Ave
https://www.triave.pt/
Centro de Informação e Arbitragem do Vale do Cávado
https://www.ciab.pt/pt/
Centro de Informação, Mediação e Arbitragem do Algarve
https://www.consumidoronline.pt/pt/